شهردار شهرستان جغتای ، نقش افرین ستم بود ونشراکاذیب وبی عدالتی !!!؟؟!!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

اینجانب مطلب دردمندانه شهروندان جغتای را در روزنامه قدس مورخه 12/9/89 مطالعه نمودم ومانند شهروندان جغتای بسیار رنج بردم ؟!
اینجانب پرویزیان یعنی شهردار جغتای را دقیقا می شناسم و بعنوان یک مسلمان به نابخردی و عدم درایت او شهادت داد ه وحتی می توانم دروغگویی او و جعل سند و افترایش را برای همه مردم شهرستان جوین به اثبات رسانم ، درصورتی که مردم شهرستان جغتای درخواست نمایند اینجانب حاضرم با سند ومدرک در مسجد جامع شهرستان جغتای حاضر شده و عدم پایبندی او به ارزشهای انسانی واسلامی وحتی ظلم وستم این فرد را همراه با یاوه هایش را به اطلاع مردم محترم برسانم ؟!

درصورتیکه شهردار شهرستان جغتای کمترین تردیدی بر گفته های من دار ، غیرت به خرج داده وشرایط مناظره اینجانب که مدتی مانند خود پرویزیان شهرداربودم ، بااین تفاوت که من منتخب مردم بودم ولی پرویزیان منتخب شورای محترم جغتای می باشد ، با این تفاوت که من به دروغ پشت کردم وپرویزیان به دروغ رو کرد !!!؟ را درحضور تمام مردم شهرستان جغتای اماده کند ، اگر توانستم ثابت نمایم که پرویزیان کمترین اقدام یعنی استعفا را قبول نماید واگرنتوانستم که برای همیشه خراسان را ترک گفته وتا حد مرگ به خراسان بازنخواهم گشت !!!

هاشم ملایجردی




:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: